joi, 11 decembrie 2008

blestem

luni
soarele idiot s-a trezit inaintea mea ,
il vad prin geamul murdar si blestem ,
simt cum imi arde fata ridata si grea ,
sunt satul de tine ! urlu si gem ;

marti
e innorat si ploua , ce aiurea ,
toporul infipt in tavan a ruginit ,
simt cum se duce dracului lumea ,
si eu tot blestem la infinit ;

miercuri
as vrea sa ma trezesc ,
dar nu am dormit de frica ,
m-a bantuit un spirit ceresc ,
ce l-am blestemat si imi poarta pica ;

joi
tu te uiti la mine speriata ,
cum blestem tot in jur ,
am sa ma scuz altadata ,
nici tu n-ai sufletul pur ;

vineri
stau pe-o cruce rece si veche ,
chiar si tu crezi ca-s nebun ,
eu iti soptesc ce blestem la ureche ,
te sperii , si dispari ca un nor de fum ;

sambata
mi-e frig si mi-e foame ,
"la dracu !" imi blestem soarta ,
am sa ajung la teroare ,
cand tot el v-a deschide poarta ;

duminica
azi "Dumnezeu"(?) se-odihneste ,
si eu il blestem copios ,
ura in mine tot creste ,
iar blestemul ajunge la os

zarnindu-sa
blestem blestemul blestemat ,
am sa va blestem tot ce stiu ,
pe tine suflet si pe cel ce l-a dat ,
am sa blestem pan' n-am sa mai fiu

Niciun comentariu: